kundeservice-medarbejder

Motiveres du af at yde kundeservice på absolut højeste niveau og får du energi af dagligt at tale i telefon med mange kunder, så er du måske vores nye kollega hos XDC Gruppen – en virksomhed i fremgang og vækst.

XDC Gruppen A/S er en mellemstor IT-virksomhed fra 2005, som er i stor vækst (vi er i dag godt 35 ansatte). Vi er beliggende i nyere lokaler i Køge tæt på S toget.

XDC’s mission er at gøre hverdagen nemmere for kunderne ved at drifte og servicerer deres mangeartede IT- & kopi/print-løsninger. Kundernes behov er forskellige og derfor tilbydes de forskellige typer af aftaler, som matcher den enkelte kundes behov. XDC karakteriseres ved et stærkt kundefokus og en praktisk tilgang til opgaverne.

Kvalifikationer:
Vi er i stor vækst og vi ønsker derfor at optimere vores frontline support med en nyoprettet stilling som kundeservicemedarbejder. Du som ansøger skal udover at have en god og tydelig stemme kunne tale flydende dansk samt tale engelsk godt nok til at misforståelser undgås. Det er også vigtigt, at du har en god situationsfornemmelse, når du taler med kunderne, således at du kan vurdere, hvordan henvendelsen skal prioriteres og oprettes i vores helpdesk system.

Du skal udover at være dygtig til at kommunikere være yderst serviceminded, og hver dag skal du med energi have stor lyst til at yde ekstraordinær god service samt koordinere, informere og vejlede vores kunder.

Vores kundeservice ydes primært pr. telefon, og det er vigtigt, at vi tilbyder en effektiv og korrekt registrering af kundehenvendelsen i vores helpdesk system. Ligeledes skal du følge op på kundehenvendelser/sager, hvor vi f.eks afventer svar fra en kunde eller en ekstern leverandør o.l., således, at de udførende teknikere hurtigst muligt kan få løst kundernes udfordringer.

Som kundeservicemedarbejder hos XDC Gruppen har du en høj grad af ansvar og står i første linje til at håndtere vores kunders henvendelser. Henvendelserne kan være alt fra, at en IT-bruger ikke kan komme på deres mail til totalt nedbrud af deres IT-løsning. Alle henvendelser oprettes i et helpdesk system og varetages derfra af en IT- og/ eller kopitekniker.

Dig:
Du har min. 1-2 års erfaring med kundeservice, hvor telefonhenvendelse samt mails har været kundernes indgang til at få hjælp. Du har sans for detaljer, så du kan sikre en korrekt og fyldestgørende registrering af kundehenvendelserne. Har du kendskab til IT-branchen er det et plus, men ikke et krav for at kunne besidde stillingen. Derudover vil det være en fordel, hvis du har erfaring med helpdesk systemer generelt.

I kundeservicerollen handler det således om den gode service og ikke om at gå ind i sagerne og løse dem. Selve opgaveløsningen er IT- & serviceteknikernes ansvar, men du hjælper dem med at prioritere opgaverne efter deres vigtighed.

Arbejdsopgaverne:

  • Besvarelse af telefoner og mails fra kunder
  • Oprettelse af sager i helpdesk systemet
  • Rekvirering af teknikere
  • Sikring af kunders fulde tilfredshed
  • Optimering af serviceprocesser
  • Sikre service af høj kvalitet
  • Formidling af div. information om IT- & kopi/print løsninger til brug for kunder

Du tilbydes:
En stilling i en spændende virksomhed i vækst. Du får mulighed for personlig og faglig udvikling. Du får firmapension, fri telefon og privat sygeforsikring.

Stillingen er på 37 timer.

Ansøgning og kontakt:
Send dit CV og din ansøgning, samt evt. relevante anbefalinger til Drift- & servicechef Bo Jensen på mail bj@xdc.dk. Mærk emnefeltet ”Kundeservicemedarbejder”. Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende vurderer de ansøgninger, vi modtager.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Drift- & servicechef Bo Jensen på mail bj@xdc.dk.

Skriv til os