Hvem er XDC?
Helping people work smarter
XDC HJÆLPER DIG TIL EN mere effektiv arbejdsdag
IT løsninger til den moderne arbejdsplads
XDC Gruppen A/S tilbyder komplette IT-løsninger, der fremtidssikrer IT driften i din arbejdsdag. Løsningerne dækker en lang række IT services, fra hosting i eget datacenter til hardware – herunder print og dokumentløsninger, AV løsninger og meget mere.
Vi designer løsningerne med fokus på din virksomheds behov og ønsker, så du får den mest fleksible og rentable IT-drift.
Vores dygtige og kompetente medarbejdere sørger for, at løsningerne er fleksible, up-to-date og ikke mindst lette i brug. Vores stærke team er derudover til rådighed for udviklings- og konsulentopgaver.
Modern workplace
Arbejde er ikke længere et sted vi er, men noget vi gør. Derfor er fleksibiliteten tænkt ind i vores produkter og løsninger, således at du og dine medarbejdere kan løse opgaverne uanset, hvor I fysisk befinder jer; på kontoret, på hjemmekontoret eller et helt tredje sted.
24/7/365
Vi er der, når du er der.
I vores eget service og supportcenter er vi tilgængelige 365 dage om året, 7 dage om ugen, 24 timer i døgnet. Dermed kan vi hjælpe når behovet opstår – uanset tidspunkt.
...For din sikkerheds skyld
ISAE 3402 er en international standard, der udarbejdes af en uafhængig statsautoriseret revisor med IT revision som speciale. Denne erklæring garanterer og dokumenterer, at informationssikkerhed, intern organisation & ansvar for IT-sikkerhed, styring af kommunikation og drift, fysisk sikkerhed, logisk adgangskontrol, ændringer af systemer og software, IT-katastrofeberedskab, egenkontrol, kompetencer, forretningsgange og kvalitet af IT-systemer er i orden i virksomheden, og fungerer som bevis for, at XDC lever op til lovkrav og god IT-skik.
Forvent det bedste
XDC er autoriserede partnere for en lang række kendte producenter af IT løsninger, f.eks. Microsoft, Lenovo, Ricoh og Sharp.
Når vi vælger produkter og løsninger til vores produktprogram er vi kræsne. Begreber som kvalitet, driftssikkerhed og miljø vægter ofte højere end pris, når vi vurderer et produkt. Som kunde kan du derfor være sikker på, at den løsning XDC tilbyder er nøje vurderet, testet og lever op til tidens standarder.
Vi gør det selv
I en tid, hvor mange leverandører vælger outsourcing vejen, er vi i XDC noget mere traditionelle. Det er nemlig vigtigt for os, at have fuld kontrol over alle processer, så vi kan tilbyde kunderne den bedste service.
I vores hovedkontor i Køge råder vi derfor over samtlige funktioner; serviceafdeling med egne servicevogne, call center og helpdesk, lager og logistik, økonomi og administration.
Du er således ikke overladt til 3. parter, fælles-europæiske call-centre o.l., men vil altid opleve hurtig og kompetent behandling af alle aspekter i dit samarbejde med XDC.
2005
xdc stiftes
Med en simpel idé: ‘Vi kan gøre det bedre for kunderne’, stiftes XDC.
2008
Etablering af egen serviceafdeling
Det handler om at have styr på processerne. Med egen serviceafdeling kan vi tilbyde vores kunder en bedre service.
2010
Eget datacenter
Flere og flere kunder ønsker eksterne datacentre. XDC køber derfor Peritus IT ApS og kan dermed udbyde avancerede hostingløsninger.
2014
Milepæl: kr. 50 mio. i omsætning
Væksten i XDC er tydelig. I 2014 runder vi kr. 50 mio. i omsætning.
2015
XDC overtager CompuGroup
XDC styrker IT forretningen med køb af IT leverandøren CompuGroups aktiviteter.
2016
IT forretningen udvides igen
XDC udvider IT forretningen igen med opkøb af IT virksomheden Business Datas aktiviteter.
2017
Printforretningen styrkes
Print- og servicevirksomheden CopyData A/S overtages af XDC.
2018
Valhal it overtages af XDC
Endnu en IT virksomhed slutter sig til XDC via opkøbet af Valhal IT.
2020
XDC overtager expect office solutions
Print- og serviceforretningen fordobles med købet af Expect Office Solutions A/S.
2021
+ kr. 100 mio. i omsætning
Vi sprænger alle hidtidige resultater ved at runde en omsætning på kr. +100 mio.
2022
Vi bygger til
Indvielse af 600m2 tilbygning til vores domicil i Køge
Ledelsesteamet
XDC består af et stort team af engagerede medarbejdere, der alle sørger for at give vores kunder den bedste oplevelse.
Ledelsesteamet ser du hér:
Skriv til os
Du er naturligvis også velkommen til at slå vejen forbi vores hovedkontor i Køge for en snak og en kop kaffe.
BYGNING A: Reception, IT Support og Administration
BYGNING B: Salgsafdeling
BYGNING C: Teknisk service og lager